Knjigovodstvene usluge

NAŠA IDEJA JE DA UŠTEDIMO VREME KOJE SE TROŠI U LOGISTICI PAPIROLOGIJE NA RELACIJI KLIJENT-KNJIGOVODJA-TRECE LICE
DIGITALIZACIJOM POSLOVNOG ODNOSA KORIŠĆENJEM SAVREMENE TEHNOLOGIJE PRUŽAMO KLIJENTIMA VIŠE VREMENA DA SE USREDE NA SVOJ BIZNIS. TO RADIMO NA NAČIN ŠTO ŠALJEMO AUTOMATIZOVANE PODSETNIKE, PREUZIMAMO POSLOVNU DOKUMENTACIJU NEPOSREDNO PUTEM APLIKACIJE MAIL-A. OVAKVIM POSLOVANJEM ŠTEDIMO VREME I NOVAC. OSTAVLJAMO MOGUĆNOST DOSTUPNOSTI ANALIZE CELOKUPNOG POSLOVANJA (ANALITIKA PRIHODA, RASHODA, KUPACA I DOBAVLJAČA) NA JEDNOM MESTU U BILO KOJE VREME GDE GOD DA SE NALAZITE.

Usluge koje pružamo u knjigovodstvu

  1. Obrada i knjiženje poslovne dokumentacije, prijava i odjava radnika, PDV i ostali knjigovodstveni poslovi.
  2. Poslovanje je bazirno da pravovremenom dostavljanju i obradi dokumentacije u istom momentu tako da svaki potrebni izveštaj za bilo koje poslovne potrebe dobijate odmah.
  3. Poslovanje uključuje i saradnju (opcija) i rad na istom programu te postoji aposolutna sinhronizacija poslovanja.
  4. Klijent dobija besplatnu aplikaciju za mobilni telefon preko koje prati najvažnije aspekte svog poslovanja ( računi, dobavljači, kupci i sl. )
  5. Klijent dobija redovno obavestenja o dostavljanju potrebne dokumentacije, važnim izmenama propisa i zakona koji se odnose na njegovo poslovanje potpuno besplatno. Na ovaj način se izbegavaju bespotrebna kašnjenja, zatezne kamate, kazne, blokade i sl.